השכרת במות לאירועים

כשמדברים על השכרת במות לאירועים צריך לתת ביטוי גם לפן העיצובי של הבמה כי ברוב האירועים זה חשוב. לכן אנו שמים דגש גם על העניין העיצובי.

ניווט מהיר

השכרת במות לאירועים

אם אתם מחפשים השכרות אוהלי ענק, אתם במקום הנכון. אנו מתמחים בהשכרה של אוהלי ענק וכל הציוד הנלווה. כמו גם הקמת במות לאירועים, לתערוכות, להופעות ולכנסים. כשתזמינו אותנו לאירוע אנו ניתן לכם שירות של ליווי וייעוץ על מנת שתוציאו את המקסימום מהאירוע. אנו מתמחים כבר שנים רבות בהשכרת במות לאירועים וכן השכרת אוהלים בכל הגדלים כולל מיזוג אוויר והקמת במות.

השכרת במות לאירועים

כשמדברים על השכרת במות לאירועים צריך לתת ביטוי גם לפן העיצובי של הבמה כי ברוב האירועים זה חשוב. לכן אנו שמים דגש גם על העניין העיצובי. כמו כן צריך להתאים את הבמה לתנאי הסביבה והשטח. וזה חלק מהעבודה שלנו – להתאים את הבמה לתנאי הסביבה. אצלנו בא.א אוהלים תקבלו שירות מלא ורחב היקף, הכולל גם את הקמת והשכרת הבמה וגם את השכרת או מכירת האוהל עצמו. את הקמת הבמה והאוהל אתם יכולים בהחלט להשאיר לנו. אנו נעשה את העבודה באיכות ובמקצועיות על סמך המיומנות והניסיון הרב שלנו בתחומים אלו. חברתנו א.א אוהלים עוסקת בין היתר בהשכרת במות לאירועים עם שירות אדיב ומלא. אנו מתמחים בכל סוגי הבמות הקיימות בשוק. אנו משכירים במות לאירועים גדולים ולאירועים קטנים כפי הצורך. בהשכרת במות לאירועים גדולים נדרשת התייחסות מיוחדת לגבי סוג הבמה שתיבחר לפי מטרת האירוע. אז למה אתם מחכים, חייגו עכשיו ואנו בדרך אליכם…

 

הקמת במות לאירועים

בארגון של כנסים, הופעות, מסיבות ועוד חייבים להקים במות. ובשביל הקמת במות לאירועים צריך צוות מקצועי שיידע איך להקים את הבמות וכמובן יחד עם עבודה בהתאם להנחיות הבטיחות. עצם הבחירה של סוג הבמה שיידרש לאירוע הוא מקצוע בפני עצמו. זה מורכב משיקולים של תנאי השטח שבו אמור להיות מוצב האוהל ופרמטרים נוספים. כל במה מתאימה לשטח אחר ולמטרה שונה. המטרה לשמה מיועדת הבמה היא חיונית בכדי להתאים את הבמה המתאימה. כי הקמת במות לאירועים של הופעות שונה מבמה המשמשת לצורך אירוע שיווקי ובמה לחופה שונה מבמה של תערוכה או של כנס מקצועי וכו'. אם אתם צריכים במה שתתאים בדיוק לצורך ולתנאי השטח שלכם פנו אלינו לקבלת ייעוץ פרטני ומדויק. אנו נייעץ לכם לגבי הקמת במות לאירועים איזה במה מתאימה לכם, כגון אם אתם צריכים במת פודיום, במת לייר או בכלל במה אחרת. תמיד צריך להתאים את הבמה לאירוע ולא הפוך.

השכרות אוהלי ענק

לא.א אוהלים יש ניסיון רב בתחום השכרות אוהלי ענק לאירועים, להופעות ולמסיבות ענק. אצלנו תוכלו למצוא מבחר של אוהלי ענק בצורות גיאומטריות שיתאימו לאירוע ולמיקום, כולל גם אוהלים בצורה עגולה ועוד. אצלנו תוכלו לקבל ייעוץ לגבי גודל האוהל הדרוש לכם לפי מספר המשתתפים הצפויים ופרמטרים נוספים. האוהלים שלנו הם אוהלים בטיחותיים המאושרים על ידי מכון התקנים ולכן ניתן להשתמש בהם ללא חשש גם באירועים רבי משתתפים. בהשכרות אוהלי ענק מא.א אוהלים, הצוות שלנו יסייע בידכם בכל הנדרש. החל מעזרה בהקמת האוהל ועד לחיבור המיזוג ועוד. אצלנו תמצאו את כל סוגי האוהלים לאירועים כולל אוהלי ענק לאירועים, אוהלים קונסטרוקטיביים, אוהלים למסיבות רבות משתתפים ועוד. כמו כן אנו משכירים את כל סוגי הבמות לאירועים וכן ציוד נלווה כמו הצללות, תאורה ועוד. המטרה שלנו היא שלא תצטרכו להתרוצץ. כשאתם פונים אלינו אתם יכולים להיות בטוחים שתמצאו כאן הכול ולא רק השכרות אוהלי ענק.

מידע נוסף שתרצו לדעת:

רוצים לרכוש אוהל? אוהלים למכירה כל המידע

רוצים לרכוש אוהל? אוהלים למכירה כל המידע

רוצים לרכוש אוהל? אוהלים למכירה כל המידע
אירוע בחוץ יכול להיות מהנה, אבל בשביל לעשות את זה כמו שצריך, מומלץ להציב אוהל שיוכל לעזור לכם ולאורחים ביצירת חלל נוח ומזמין. אז מהם היתרונות של רכישת אוהלים לאירועים ואיך בוחרים את האוהל הנכון? נענה על השאלות הללו ועוד במאמר הבא.

קרא עוד
יש לכם אירוע ? הנה כמה דברים על אוהלים לאירועים

יש לכם אירוע ? הנה כמה דברים על אוהלים לאירועים

השכרת אוהלים לאירועים – יש לכם אירוע ? הנה כמה דברים על אוהלים לאירועים
עומדים לקיים אירוע  בחוץ והתחלתם לעבוד על כל הצד הלוגיסטי? השכרת אוהלים לאירועים יכולה להיות פתרון פרקטי ורב תכליתי עבורכם! בין אם אתם מקיימים חתונה, מסיבת יום הולדת או אירוע חברה – האוהלים הללו יכולים לעזור לכם לספק מחסה לאורחים מפני השמש ותנאי מזג האוויר, ולייצר אווירה נוחה ומזמינה. אז למה כדאי לשכור אוהל, לאיזה אירועים זה מתאים ועל מה צריך לחשוב לפני? נענה על השאלות הללו כאן ועכשיו.

קרא עוד

היתרונות בא.א אוהלים

room_serviceCreated with Sketch.

שירות

אצלנו השירות הוא מעל הכל, נדאג לתת לכם מענה ומעטפת שלמה לכל האירוע שלכם גם בחורף וגם בקיץ על הצד הטוב ביותר

local_offerCreated with Sketch.

מחירים

תנסו אותנו, המחירים שלנו הוגנים ושווים לכל כיס, הצוות שלנו דואג להקמת האוהלים בצורה טובה ובטיחותית וכמובן דואגים לפרק הכול בסיום.

זמנים

אצלינו זמנים זה דבר קדוש, כי האירוע שלכם לא יכול לחכות. מתאמים הכל מראש ואנחנו דואגים לתת לכם את מעטפת הפתרונות המלאה לאירוע שלכם

casinoCreated with Sketch.

מגוון

ל-א.א אוהלים מגוון פתרונות לכל סוג אירוע, בכל עונות השנה, לכל מטרה וכל סוג אירוע. חימום אוהלים,קירור אוהלים, אוהלי אבלים עם כל הפתרונות הנלווים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

כל סוגי האוהלים פתרון לכל אירוע

א.א. אוהלים מספקים לכם הרבה יותר מאוהל! אצלנו ניתן להשכיר את כל הציוד הדרוש לארגון אירוע מושלם. אוהלי הצללה, אוהלי אבלים, אוהלים ממוזגים, אוהלים לשמחות בגדלים שונים,ריהוט לאירועים. מעטפת שלמה של פתרונות לכל אירוע ולכל מטרה. יש לנו פתרונות יצירתיים לכל צורך שרק תחשבו עליו

אוהלים לאירועים

אוהלים לכל סוגי האירועים, חתונות,בת/הר מצווה. לכל תקופה וכל עונה בשנה עם פתרונות נלווים

אוהלים ממוזגים

אוהלים ממוזגים לכל אירוע ולכל מטרה, אירועים בחורף עם פתרונות חימום ואירועים בקיץ עם פתרונות קירור

אוהלי אבלים

אוהלים ייעודים עבור אבלים וישיבת שבעה עם כל הציוד הנלווה הנדרש לקיום מצוות השבעה על המנוח/ה

קטלוג המוצרים הנלווים שלנו

התחלת שיחה
זקוקים לעזרה?
שלום! איך אנחנו יכולים לעזור?
דילוג לתוכן